Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ասում են…

Ասում են…
19.03.2024 | 12:47

Իհարկե, Բրյուսելը շահագրգռված է Հայաստան-ՀԱՊԿ կապի թուլացմամբ, իսկ Դաշինքի պաշտոնական խոսնակները մեկ անգամ չէ, որ հանրային լավատեսություն են հայտնել ՆԱՏՕ-ի հետ մերձեցման Հայաստանի հեռանկարների վերաբերյալ։ Բայց Բրյուսելի շահերը միայն և բացառապես Հայաստանի արտաքին քաղաքականության «վերափոխման» վրա դնելը սխալ կլինի։ Դրանք շատ ավելի լայն են: Դաշինքը ցանկանում է դադարեցնել Երևանի և Բաքվի միջև նոր զինված հակամարտության հնարավորությունը և ապահովել տարածաշրջանային կարգուկանոն իր հովանու ներքո՝ Մոսկվայի, Պեկինի և Թեհրանի ազդեցությունը նվազագույնի հասցնելով։ Այստեղ, ինչպես ասում են, պատրանքներ չկան:

Սերգեյ Մարկեդոնով

Դիտվել է՝ 147697

Մեկնաբանություններ

ւ­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը" title="Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը" />
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը